ACR Contafisc vă stă la dispoziție pentru înființarea/înmatricularea fimei/societății dumneavoastră!
Noi vă asigurăm pregătirea tuturor documentelor necesare înființării start-up-ului la Registrul Comerțului și ne putem ocupa personal de depunerea dosarului.
Mai mult de atât, în costul întocmirii dosarului intră și consultanța specializată și personalizată, consultanța fiscală în domeniul de activitate al firmei, în alegerea codurilor CAEN (necesare desfășurării activității), clarificarea pașilor necesari în demararea afacerii, optimizarea fiscală în privința impozitării activității și costurilor legate de salariați. Noi vă ghidăm în întocmirea documentelor primare necesare pentru desfășurarea optimă a activității firmei (organizare gestiune, raport gestiune, întocmire facturi și chitanțe, registru casă, NIR-uri, devize lucrări, bonuri de consum, etc. ).
Vă punem la dispoziție experiența noastră în ceea ce privește modalitatea de lucru după obținerea fondurilor europene și guvernamentale nerambursabile, întocmim și depunem la Administrația Financiară documentele necesare înregistrării firmei în scopuri de TVA. Dispunem, de asemenea, de cunoștințe în optimizarea activității din domeniul IT.
Testimonials
Încă nu ne crezi? Vezi ce spun ei!
Ei sunt clienții
Determinarea și devotamentul cu care tratăm nevoile clienților se reflectă în colaborările îndelungate cu aceștia și feedback-urile pozitive primite, ce ne confirmă eficiența serviciilor noastre. Numărați-vă printre clienții noștri fericiți și oferiți-vă șansa de a nu fi împovărat de problemele legislative întâmpinate în cadrul afacerii. Dumneavoastră ne oferiți încredere iar noi vă rezolvăm problema, pentru a vă face timp pentru ceea ce contează cu adevărat!